سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۲۱ شوال ۱۴۴۵ | Apr 30, 2024
دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه

حوزه/ دادستان عمومی و انقلاب استان کرمانشاه از بازداشت فرد هتاک به ساحت شهید مقاومت سردار سلیمانی خبرداد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری « حوزه » در کرمانشاه، شهرام کرمی دادستان عمومی و انقلاب استان با اعلام این خبر که فرد هتاک به ساحت  شهید مقاومت بازداشت شد، اظهار کرد: طی ساعات گذشته خبری در فضای مجازی استان منعکس شد که در آن نسبت به رفتار ضد انقلابی و اسلامی یکی از کارکنان دانشگاه های استان، واکنش هایی نشان داده شده بود.

وی ادامه داد: این فرد هتاک در فضای مجازی نسبت به شهید والامقام سردار «سلیمانی»، توهین کرده بوده که سریعاً دستور رسیدگی فوری داده شد.

دادستان کرمانشاه متذکر شد: از منظر حقوق عامه و به عنوان مدعی العموم به این مسئله ورود و دستور بازداشت فرد هتاک را صادر کردم

وی با تاکید براینکه شهدا خط قرمز دستگاه قضایی هستند، اعلام کرد: آرامشی که اکنون در جامعه داریم را مدیون خون شهدای و الامقامی همچون «سردار سلیمانی» هستیم، بنابراین به هیچ عنوان به هیچ کس در هر مقام و جایگاهی باشد اجازه نخواهیم داد که به شهدا توهین کند.

کرمی در پایان متذکر شد: دستگاه قضایی استان اجاره نخواهد داد جریان مخرب نفوذ از سوی مستکبرین اینگونه به شهدایی که جایگاه بسیار ارزشمندی نزد مردم ایران دارند، توهین کند و با هر اقدامی هتاکانه ای به شدت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمد مهدی سروی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 1
    سلام بر رهبر عزیز آقا سید علی حسینی خامنه ای روحی فداک
  • علیرضا IR ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    حوزه های علمیه باید سید علی تربیت کند نه روحانی و کروبی و امجد و امثال ذلک چرا
  • حسن IR ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۹
    0 0
    شاهدغربال آخرالزمانی هستیم معصوم علیه السلام فرمودندغربال خواهید شد,چه غربال شدنی اللهم اجعل عواقب امورناخیرا اعوذبالله من شرورانفسناوسیئات اعمالنا
  • فرشید رحیمی از هرسین IR ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۳۰
    0 0
    عاقبت به شری برخی اصحاب اهل بیت(علیهم السلام) و علمای درباری از جمله شیخ ابراهیم زنجانی صادر کننده حکم اعدام شیخ شهید علامه فضل الله نوری و عده ای روحانی خود فروش در دستگاه پهلوی خبیث شنیده بودیم. اما شنیدن کی بود مانند دیدن! شیخ ساده لوح منتظری دیدیم و امروز هم آخوند ساده لوح محمود امجد را هم شاهدیم که به اسلام و ارزشهای انقلابی و گذشته خود پشت پا زد.
  • زینب IR ۱۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۸/۲۹
    0 0
    این فرد میخواد بگه من هستم منم میخوام بگم یه قطره جنس تو آب دریا ریخته بشه اصلا دیده نمیشه توهین به عقیده یک ملت یعنی حقارت و پوچی خودفرد و نابودی خود